Rezervační modul
Zobrazení služeb dle potřeby zákazníků
Mnohé rezervační systémy jsou orientovány spíše k provozovateli a jeho zaměstnancům. Důsledek je, že rezervační systémy poskytují neúplné informace pro zákazníky. Příkladem je problematika Multifunkčních kapacit. Online Rezervační systém JDEME NA TO zobrazuje vždy každý zdroj dle potřeby zákazníků a proto je vhodný pro sportovní centra, zkušebny, ateliéry, automyčky, ordinace i další služby.
3 druhy kalendářů
Denní vertikální kalendář
Denní vertikální kalendář je nejoblíbenějším zobrazením. Kalendář na ose X zobrazuje jednotlivé zdroje a na ose Y čas. rozložení kopíruje aplikace jako Outlook nebo Google calendar. Obsluha získává na první pohled jméno rezervovaného, druh jeho platby, opakovanou (ne)rezervaci, upozornění na zmeškanou rezervaci daného zákazníka v minulosti.
Denní horizontální kalendář
Denní horizontální kalendář je kompaktnější a díky tomu zobrazuje méně informací. Kalendář na ose X zobrazuje čas a na ose Y jednotlivé zdroje. Obsluha není ochuzena o informace jako způsob platby zákazníka, indikace opakované (ne)rezervace, upozornění na zmeškanou rezervaci daného zákazníka v minulosti.
Týdenní kalendář hromadných cvičení a lekcí
Přehled všech lekcí a cvičení v jednom kalendáři => zákazník má větší přehled a můžeme ho zaujmout typem cvičení, který sám nehledal (cross-selling princip).
Typy rezervací
jednorázová rezervace |
opakovaná rezervace |
blokace kapacit |
lekce, hromadná cvičení |
Barevné rozlišení rezervací
Barevné rozlišení rezervací slouží k nejdůležitější věci pro Vaši recepci - k rychlé identifikaci způsobu placení. Recepce má tak vizuální přehled o způsobu plateb všech zákazníků. Kalendáře dále poskytují tyto informace o zákazníkovi či jeho rezervaci: opakovaná (stálá) rezervace, existující dluh zákazníka nebo upozornění na předešlou zmeškanou rezervaci (agenda hříšníků).
Agenda hříšníků
Multifunkční kapacity
Zobrazení multifunkčních kapacit zákazníkům je velmi ošemetné, neboť pojmenujeme-li zdroj jako "Multifunkční hala", tak zákazník není schopen na první pohled všechny druhy sportu, které zde může provozovat (což je jeho primární klíč v jeho volbě). Rezervační systém JDEME NA TO vždy ukazuje tento zdroj v kontextu služeb, které může zákazník využívat na daném místě.
Další problematika multifunkčnosti je znázorněná na obrázku, kdy na jednom tenisovém kurtu lze hrát až 4 badmintonová utkání. V tomto případě rezervační systém sám hlídá vzájemnou dostupnost služeb. V případě, kdy se zarezervuje 1 badmintonový kurt, rezervační systém automaticky zablokuje tenis. A naopak, rezervuje-li zákazník tenisový kurt, rezervační systém zablokuje všechny 4 badmintonové kurty.